Opdrachtgever: Klomp | Klant: Snelstart
Klomp vroegen mij om last minute een promotiefilm te maken voor een event van hun klant Snelstart voor de onthulling en promotie van hun Kanskit box. 
Na samen met Paul naar het merk & huisstijl gekeken te hebben, rekening houdend met de kracht ervan, de waarde en de algemene kenmerken die het leek te hebben binnen de effectieve positie in de markt, wilden we een algemeen gevoel van professionaliteit, moderne efficiëntie, helderheid creëren, gecombineerd met een element van mysterie en misschien een vleugje van iets dat wijst op het soort legendarische status van hoogwaardige superioriteit.
Om dit als zodanig over te brengen was ik ervan overtuigd dat de muziek een grote rol zou spelen. Ik heb daar vrij vroeg al tijd aan besteed; het zoeken naar de juiste energie, het visualiseren van het concept terwijl ik door vele opties luisterde en vond uiteindelijk de perfecte track hiervoor. Vervolgens heb ik eveneens met aandacht kritisch door de bestaande live-action beelden van alle eerdere content voor deze klant gezocht welke shots ik geschikt vond om het concept te complementeren/versterken en alles tot een geheel gebracht.
Back to Top